Tutu Mansion Youtube channel

by - 22:29



A więc rozpoczęłam swoją przygodę z YouTube, przyznam szczerze, że jestem w dziedzinie filmików zupełnie zielona i samo zmontowanie (właściwie tylko sklejenie i przycięcie) pierwszego było dla mnie nie lada wyzwaniem!!! Po kilku godzinach jednak udało się opanować Sony Vegas i oficjalnie otworzyłam swój channel. Na pierwszy ogień poszła baletowa rozgrzewka, czyli coś co wydało mi się najbardziej uniwersalne i potrzebne. Ja lubię rozgrzewkę w stylu barre au sol, czyli ćwiczenia na podłodze. Jak na typową rozgrzewkę, film był zbyt długi, ale postanowiłam zawrzeć w nim wszystko, bo każde ćwiczenie było dobre na inną partię mięśni.
Zachęcam Was do obejrzenia i komentowania! :)


W planach mam też nagranie ćwiczeń dotyczących poszczególnych przydatnych w balecie partii mięśniowych, dlatego zapraszam do subskrybowania całego kanału: Tutu Mansion Channel

You May Also Like

0 komentarze

Tutu Mansion. Obsługiwane przez usługę Blogger.