Kanały Youtube, które pomogą przetrwać wakacje

by - 08:45

Nadchodzą wakacje, dla jednych to fantastyczny czas warsztatów baletowych, dla innych, w tym mnie, czas kiedy nie wiadomo jak ćwiczyć, bo większość zajęć jest zawieszona. A dwa miesiące to zdecydowanie za długo, żeby leżeć 'odłogiem'! Co w takiej sytuacji? Szukam ratunku na Youtube. Wcześniej wyglądało to tak: trafiam na cokolwiek, kilkam pierwsze linki jakie mi się wyświetlą i właściwie po chwili okazuje się, że nie do końca tego oczekiwałam, czasem tak długo szukam odpowiednich ćwiczeń, że ochota mija. Brzmi znajomo? Jeśli tak, to pokażę Ci w jakie miejsca warto zajrzeć, by znaleźć dobry wycisk i porady. Oto moje top 4 kanały, z których czerpię inspirację i ćwiczenia:

1. Lazy Dancer Tips

https://www.youtube.com/channel/UCbUN4EOchmBbZ9ZjKi9IRVQ

To skarbnica świetnych zestawów ćwiczeń, na różne partie ciała. Znajdziecie tam zarówno dłuższe jak i krótsze workouty mające za zadanie uelastycznić i wzmocnić ciało. Ja najbardziej lubię stąd ćwiczenia na plecy i rozciągające. Alessia prowadzi kanał nie tylko dla tancerzy, absolutnie każdy skorzysta z tych ćwiczeń. Wiedza baletowa nie jest wymagana ;) Gorąco polecam!

2. Kathryn Morgan
https://www.youtube.com/user/Tutugirlkem

To moje źródło wiedzy baletowej, a także poprawności technicznej, kiedy zastanawiam się jak coś wykonać, sprawdzam czy Kathryn już o tym nie mówiła :) Bardzo fajnie wyjaśnia jak wykonywać różne pas baletowe. Rozbija je na części pierwsze i po kolei tłumaczy.  Dodatkowo odpowiada na wiele pytań ogólno- i około baletowych, bardzo polecam.

3. Claudia Dean Coaching
https://www.youtube.com/channel/UC3DwuaUuFPbv9gq5wypEyqQ

Kolejne źródło ćwiczeń i technicznych wskazówek. Kanał podobny do Kathryn. Dużo ciekawych porad jak "ułatwić" sobie wykonywanie poszczególnych póz, jak się rozciągnąć, czy jak łamać pointy itp. Wiele przydatnych wskazówek!

4. Yoga Upload 
https://www.youtube.com/channel/UCAUWdc_B05LUDmif1rypohw/featured

Kiedy szukałam dynamicznej jogi (wtedy jeszcze nie wiedziałam, że poszukuję ashtangi), długo błądziłam po kanałach, na których były dziwne fitnessowe ćwiczenia nie przypominające w ogóle jogi, albo bardzo powolne sekwencje, które szybko mnie nudziły. Po wielu nieudanych poszukiwaniach odnalazłam w końcu ten kanał i do dziś, jeśli potrzebuję workoutu z jogi, odpalam Yoga Upload.


Mój ulubiony kanał to Lazy Dancer, a jaki jest Wasz? Jak ratujecie się w wakacje? Może znacie inne fajne kanały, na których znajdę dobry wycisk? :)

You May Also Like

2 komentarze

  1. Uwielbiam Alessię, jest niezrównana! Co do jogi to ćwiczę z Małgosią Mostowską, uwielbiam jej tematyczne zestawy - na otwarcie bioder, mocne plecy, silny brzuch oraz zdrowy kręgosłup. W ogóle na jej kanale jest sporo ciekawych filmów, nie ma co prawda ashtangi (o ile dobrze pamiętam), jest za to vinyasa. Lubię sposób, w jaki Małgosia tłumaczy wykonanie poszczególnych asan, ma również bardzo przyjemny głos. Yogę Upload muszę koniecznie sprawdzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alessia jest najlepsza, zaraża dobrym humorem :)

    OdpowiedzUsuń

Tutu Mansion. Obsługiwane przez usługę Blogger.