Brzuchowy Workout na Youtube

by - 08:35

Jak wiecie, albo i nie, rok temu założyłam kanał na Youtube i wgrałam tam trzy filmy w okresie wakacyjnym. Były słabej jakości i dość ciemne, ale nie znałam się ani na obróbce wideo, ani nie dysponowałam lepszym sprzętem. To mnie trochę zniechęciło i jakoś zarzuciłam pomysł kręcenia filmików, aż do teraz. Ostatnio zachciało mi się znowu i z pełną parą stworzyłam nowy film, workout dotyczący brzucha - mojej słabej strony (choć plecy są moją najgorszą stroną, to brzuch zaraz za nimi ;). Także jeśli macie ochotę poćwiczyć ze mną, zapraszam do obejrzenia nowego filmiku. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się trochę więcej nagrywać i znajdę czas na prowadzenie kanału. Jak na razie - ćwiczymy brzuchy!


You May Also Like

2 komentarze

  1. Wow, szacun za kolory wyciągnięte na filmiku! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Trening jest bardzo ważny, szczególnie gdy sprawność fizyczna jest nam potrzebna w prowadzeniu hobby jakim jest taniec. Zawsze musimy szukać możliwości na zwiększenie osiąganych rezultatów. Wiele osób zajmujących się tym tematem profesjonalnie, poleca picie wody alkaliczne przed i po. Dlatego warto orientować się w takich kwestiach jak woda alcalia cena - https://alcalia.pl/ ponieważ to jedna z wiodących marek na rynku.

    OdpowiedzUsuń

Tutu Mansion. Obsługiwane przez usługę Blogger.